Ось так реклама! Бразильський креатив

Незвичайну рекламу для німецького виробника колекційних моделей автомобілів Minichamps придумали в бразильському підрозділі японського креативного агентства Dentsu. На чотирьох рекламних модулях зображені емблеми відомих марок - Jaguar, Lamborghini, Ferrari і Maserati.

Однак, не справжні, а іграшкові. Замість гнідого коня Ferrari - лоша, замість грізного бика Lamborghini - теля, замість елегантного ягуара - кошеня, а замість тризуба ... дитяча вилка. Швидше за все, весь креатив полягає в тому, щоб показати, що продукція Minichamps, а саме колекційні моделі масштабом 1:43 і 1:18 випускаються цією компанією, є дітьми своїх оригінальних батьків.

Minichamps дуже пишається своїми моделями. Правда коштують вони дуже і дуже! Наприклад за «іграшкову» Jaguar XK Coupe розміром 1:43, близько 11 сантиметрів у довжину, потрібно заплатити 39 євро.

Додано в Автоновини