Geely прорубила окно в Европу
Після багаторазових відмовок китайська компанія Geely все ж таки купила в концерну Ford шведський бренд Volvo . Сторони вже підписали попередню угоду, про це повідомило китайське видання China Daily. Вартість операції поки не розголошується, але передбачається, що Ford продав Volvo не менш ніж за 3 млрд. доларів. Це істотно менше, ніж американський автогігант свого часу віддав за шведську компанію, але в нинішніх умовах навряд чи кого-небудь привернула б колишня ціна в 6,5 млрд. доларів.
В особі престижної шведської марки компанія Geely отримала відмінну платформу для просування свого бізнесу в Європі, підвищила свій авторитет на міжнародній арені, а також отримала можливість перейняти закордонні технології. Geely вже має плани щодо налагодження виробництва моделі Volvo XC90 в Піднебесній.
Концерн Ford, на відміну від своїх американських конкурентів GM і Chrysler, не брав у держави кредити у важкий час , але все одно зумів утриматися на плаву, уникнувши банкрутства. Що, втім, не завадило Ford наслідувати приклад своїх колег по цеху і позбутися «зайвих» активів. Першими сім'ю американського автогіганта покинули бренди Jaguar і Land Rover. Потім Ford продав велику частину акцій компанії Mazda, що належали концерну. Продаж Volvo була останнім кроком з реструктуризації концерну.
Світові ЗМІ не раз приміряли на китайську компанію Geely «костюм» нового власника Volvo. Проте кожного разу, коли інсайдерська інформація ставала надбанням гласності, автовиробник наполегливо її заперечував. Так тихою сапою компанія з Піднебесної і поглинула шведський бренд.