18 июня 1920 року відбулося тест-драйв Tropfen-Auto
Слово Tropfen в німецькій мові означає «крапля». Завдяки німецькому інженеру і винахіднику Едмунду Румплер це слово міцно увійде в дизайнерський лексикон. Магія дизайну Tropfen-Auto перевершувала всі відомі до цих пір зразки. Оригінальному зовнішньому вигляду відповідало і зміст. Вперше у світовій практиці форма рами автомобіля відповідала формі кузова.
Вперше ж на серійній моделі стояли гнуті скла. Крісло водія на Tropfen-Auto розташовувалося по центру. Незвичайним було те, що в машині, розрахованої на п'ять-шість чоловік, не було багажника. Від двигуна задніх пасажирів відділяла лише легка панель. Заглянувши за неї, фахівець був би сильно здивований. Задачу мати потужну і водночас компактну силову установку Румплер вирішив легко і витончено, запропонувавши шестициліндровий двигун W-подібної форми і розташувавши його в задній частині машини.
За мотором розташовувалася коробка передач, приводами до коліс служили запатентовані Румплер на початку століття «маятникові осі». Tropfen-Auto був справжнісіньким концепт-каром. Таким він, по суті, і залишився, незважаючи на спроби організувати серійне виробництво за допомогою Mercedes-Benz.
Захоплені дизайном машини інженери Ганс Нібель і Макс Вагнер переконали керівництво компанії придбати ліцензію на серійне виробництво. Але масового виробництва не вийшло ні у Mercedes-Benz, ні в створеного самим Румплер підприємства, котрий випустив не більше 100 автомобілів . У 1926 році режисер Фріц Ланг зніме фантастичний фільм «Метрополіс», де будуть задіяні два автомобілі Румплер Tropfen-Wagen, які за сюжетом згорали у фінальній сцені.