Peugeot розкрила 5-річний план
Найголовніша з завдань на цей період - підвищення Peugeot не менш ніж на 3 позиції в десятці лідерів світового автомобільного ринку.
Другою важливою метою є представлення Peugeot іконою стилю в автоіндустрії. Для цього розроблено новий, єдиний в усьому світі девіз, оновлена емблема марки та її загальна візуалізація. Тепер французький виробник автомобілів підкреслює роль емоції у створенні та використанні машини, а також нагадує, що автомобіль Peugeot - це не тільки засіб пересування.
Новий рекламний лозунг марки буде звучати однаково в будь-якій країні світу: Peugeot, Motion & Emotion («Пежо», «Рух і Емоція»).
Щоб виглядати більш сучасною, емблема марки - лев, що символізує Peugeot з 1858 року, - була змінена. Першим автомобілем, капот якого прикрасить новий символ, стане Peugeot RCZ; продажу цієї моделі в Україні почнуться навесні 2010 року.
І, нарешті, остання, але не менш важлива і цікава деталь: всі рекламні ролики Peugeot буде завершувати спеціально розроблена музична підпис.