Красивих дівчат не беруть на автовиставки
На думку пані Кревська, модель на стенді автопрозводітеля не повинна просто стояти, вона повинна спілкуватися, допомагати співробітникам компанії в організації стенду і бути в курсі новин і всього того, що відбувається. Тоді вона буде дійсно приваблива, а автомобіль, який вона представляє, відразу перестане бути простою купою заліза, а знайде сенс.
Дівчата, що навчаються в агентстві Productions Plus в Детройті, по багато місяців слухають лекції фахівців компанії, а також ходять на тренінги самих автомобільних компаній.
Агентство працює з Toyota, Lexus, Scion, Nissan, Infiniti, Honda, Acura, Mitsubishi, Porsche і Chevrolet Racing Team, в штаті у компанії 250-300 фахівців.
Після того як дівчата проходять необхідне навчання, по суті вони перестають бути моделями в класичному розумінні, вони працюють як представники компанії, роблять презентації, спілкуються з клієнтами або ж навіть отримують посаду фахівця по продукту на час виставки.