Машини швидкої допомоги, пожежної охорони перейдуть на «автомати»
Незабаром у Києві планують впровадити автоматизовану систему управління швидкою допомогою. А також систему диспетчеризації автомобілів пожежної охорони. За повідомленням першого заступника голови КМДА Дениса Басса, дана система розробляється за дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького.
Передбачається, що автоматизація швидкої допомоги та диспетчеризація пожежної охорони дозволить покращити якість обслуговування населення. Впровадження системи передбачає обладнання всіх медичних та пожежних автомобілів системами супутникової навігації для інтеграції в АСУТ. Це дасть можливість створювати для них «зелені смуги» на дорогах, а значить, дасть пріоритет на світлофорах і надаватиметься саме автомобілям цих служб.
Як тільки надійде дзвінок на станцію невідкладної медичної допомоги, система буде автоматично визначати машину швидкої допомоги, яка розташована ближче до місця виклику, «підказувати» водієві найкоротший маршрут з наданням інформації про наявність заторів на дорогах тощо. Аналогічно система працюватиме і на станції пожежної безпеки.
Оператор швидкої допомоги буде бачити, за який час машина доїхала до місця виклику. Лікар матиме змогу подивитися історію хвороби пацієнта, яка буде внесена в загальну базу даних. Крім того, система буде надавати інформацію, в яку лікарню краще везти пацієнта, залежно від характеру причини виклику. Ця інформація також відразу подаватиметься і в лікарню для підготовки для прийому пацієнта.
Дані системи також буде інтегровано у «Службу допомоги мера киянам» Call-центр », що дасть можливість як контролювати якість та швидкість надання послуг медичних служб, так і здійснювати безпосередній зв'язок між ними, зокрема, переадресовувати повідомлення з Call-центру до центру швидкої чи пожежної допомоги. Для впровадження системи планується задіяти усі станції та підстанції швидкої допомоги, лікарні.
Буде оновлено комп'ютерну техніку та телефонну систему, що дозволить людям швидше зв'язатися з оператором. Крім того, це дасть змогу міській владі серйозно контролювати якість надання послуг швидкою допомогою і пожежною охороною та відповідно удосконалювати їх роботу. Вся інформація про роботу систем буде доступна в мережі Інтернет аналогічно до Call-центру.