Great Wall Motors проводить ребрендинг

Автомобільний холдинг Great Wall Motors почав 2008 рік з активного ребрендингу в усіх країнах світу, де представлений даний бренд. До кінця 2007 року зміна стилю проводилася тільки на внутрішньому ринку в Китаї.

Корпорація Great Wall Motors розглядає ребрендинг, як надійну інвестицію в майбутнє: сильний бренд буде сприяти збільшенню вартості компанії, а також значно підвищить його глобальну конкурентоспроможність на світовому ринку. Все це розкриває додаткові вигоди для майбутнього розвитку бренду не лише на внутрішньому ринку Китаю, але і для всіх представництв компанії Great Wall Motors.

Глобальна зміна образу марки компанії в даний момент активно просувається на ринку України. З 1 квітня 2008 року рекламна кампанія про нові знижених цінах «Атлант-М Китайські автомобілі» почала вже в зміненому корпоративному стилі та з перетвореним логотипом. На сьогоднішній день всі іміджі компанії виходять не в жовто-синіх кольорах, а в сіро-червоних і білих тонах.

Ці зміни значно змінили і емблему бренду. Тепер це не типовий для багатьох брендів коло з внутрішнім лінійним малюнком, а тривимірне зображення, яке відповідає тенденціям сучасних технологій. З квітня 2008 року нова емблема буде ставитися на всі автомобілі Great Wall. Вся символіка на легкових автомобілях буде відразу представлена в новому корпоративному стилі.

Яскраве поєднання червоного, сірого та білого досить символічно для Китаю. Червоний колір - це завжди свято і перемога, а його поєднання з білим і сірим додає контрастності. Нова емблема більш виразна й на друку виділяється відблисками, візуально роблячи її тривимірною. Доповнює емблему назва бренду Great Wall і фраза: «Fashion High-tech Elegancе».

Всі ці нововведення ще раз доводять самобутність виробника, його прагнення до вдосконалення та індивідуальності. Гасло і об'ємна емблема символізують сучасність і високотехнологічність всіх існуючих процесів на виробництві Great Wall.

Додано в Автоновини