Кінець WRC?
Кінець WRC?
Зміни Технічного регламенту Чемпіонату Світу з Ралі, про яких так довго говорив Макс Мослі, здійснилися. З 2011 року дорогі, але дуже швидкі машини WRC (world rally car) будуть заборонені, а замість них чемпіонат буде проводитися на більш дешевих і порівняно більш повільних автомобілях, побудованих на основі існуючих класу Super 2000 і групи N. При цьому, всупереч побоюванням, нові машини залишаться полновпріводнимі і турбірованими.
Новий клас з'явитися вже в 2009 році, а з 2010 року виступають на них пілоти зможу набирати очки в Чемпіонаті Світу з Ралі. Остаточна ж заміна WRC на нові автомобілі відбудеться в 2011 році. Таким чином, FIA розраховує забезпечити поступовий перехід від старого Технічного регламенту до нового.
Нагадаємо, що машини Super 2000, близькі за своїми характеристиками до групи N, всю використовують в Інтерконтинентальної ралійну першість (IRC). При цьому кількість представлених там автопроізводілей набагато більше, ніж у Чемпіонаті Світу. У той час як у ЧС, якщо не брати до уваги численних приватників, виступають всього 4 марки (Citroen, Ford, Subaru і Suzuki), в IRC за перемоги борються 5 виробників (Peugeot, Abarth, Mitsubishi, Honda, Citroen) і ще 3 (Suzuki, Skoda, Toyota) розраховують дебютувати в самий найближчий час.
Джерело: proformula.ua
Зміни Технічного регламенту Чемпіонату Світу з Ралі, про яких так довго говорив Макс Мослі, здійснилися. З 2011 року дорогі, але дуже швидкі машини WRC (world rally car) будуть заборонені, а замість них чемпіонат буде проводитися на більш дешевих і порівняно більш повільних автомобілях, побудованих на основі існуючих класу Super 2000 і групи N. При цьому, всупереч побоюванням, нові машини залишаться полновпріводнимі і турбірованими.
Новий клас з'явитися вже в 2009 році, а з 2010 року виступають на них пілоти зможу набирати очки в Чемпіонаті Світу з Ралі. Остаточна ж заміна WRC на нові автомобілі відбудеться в 2011 році. Таким чином, FIA розраховує забезпечити поступовий перехід від старого Технічного регламенту до нового.
Нагадаємо, що машини Super 2000, близькі за своїми характеристиками до групи N, всю використовують в Інтерконтинентальної ралійну першість (IRC). При цьому кількість представлених там автопроізводілей набагато більше, ніж у Чемпіонаті Світу. У той час як у ЧС, якщо не брати до уваги численних приватників, виступають всього 4 марки (Citroen, Ford, Subaru і Suzuki), в IRC за перемоги борються 5 виробників (Peugeot, Abarth, Mitsubishi, Honda, Citroen) і ще 3 (Suzuki, Skoda, Toyota) розраховують дебютувати в самий найближчий час.
Джерело: proformula.ua
Додано в Ралли Украины